Migren bandı diyor ancak çok şükür ki migrenim yok. Ne kadar migrenim olmasada yaz aylarında sıcaktan veya bütün zamanlarda uykusuzluktan baş ağrısından ne uyuyabiliyorum nede günlerimi geçirebiliyorum. Yine bir yaz gecesi sıcaktan uyuyamadığım sıradan Stopever’in bu bandına elim gitti. İlk etkisinin olmayacağını düşündüm sadece denemek için ürünü alın bölgeme yapıştırdım. Aradan bir yada bir buçuk saat geçtiğinde ağrının hafiflediğini fark ettim. Saat iyice ilerlediğinde sabaha karşı uyuya kalmışım. Ben bandı 01:00 da falan yapıştırmıştım. Normalde o ağrıyla uyuyabilmem mümkün değildi. Ancak saat 03:00 gibi ağrıyı hissetmeyip ve normal bir şekilde uykuya dalabildim. Sabah uyandığımda ise hiçbir şey hissetmiyordum.

Normalde bir çok kişi hatta bende dahil böyle ürünlere güvenemiyoruz. Ancak benim için bir ilk olan bu ürün önyargılarımı kırmamda yardımcı oldu diyebilirim. Markanın bir çok ürünü mevcut bu alanda uyku burun bandı, kadınların özel dönemleri için ısıtıcı regl bandı gibi. Diğerlerini henüz deneme imkanı bulamadım maalesef. Ancak denk geldiğimde denemeyi çok istiyorum. Çünkü markaya karşı birazda olsa güvenim oluştu bu bant sayesinde. Üstelik bu bandı Migros Kurban Bayramı indirimlerinde 1 TL ye alanlar bile olmuş. Ben maalesef bulunduğum şehirde bulamadım. Bulsaydım en az on adet stok yapardım diye düşünüyorum. Ürünün indirimsiz fiyatı 6 TL civarlarındaydı.

ürünü biraz daha yakından inceleyecek olursak ürünün içerisinde jel bir tabaka bulunmakta. Ürün yapıştırıldığı bölgeye soğukluk hissi oluşturmakta. Bu sebepten tamda yaz aylarında benim kurtarıcım oldu. İçerisindeki jel doku akma yapmıyor. Gece uyurken takmama rağmen sabah uyandığımda akma yada bulaşma gibi sorunlarla karşılaşmadım. En büyük artılarından birsi bu sanırım. Cildimde herhangi bir ıslaklıkta oluşturmadı. İkinci en büyük artısı ise hem fiyatının uygun olması hem de aldığınız paketten iki ürün çıkması. Ürünler tek kullanımlık yapıda. Ancak fiyatı uygun olduğu ve aynı paket içerisinde 2 ürün olduğu için tek kullanımlık olması pekte problem teşkil etmiyor. Yan etki gibi sorunla da karşılaşmadım. Ancak unutmamak gerekir ki her cilt kendine özgü tepkimler gösterir.  Sağlıkla kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Limon ve Maden Suyu Buzlu Tonik Olarak Nasıl Kullanılır? Cilt Bakımı

Bebeğimsin Himalaya