Tamamen Doğal ''Spumy Gül Suyu Tonik''



Spumy Doğal Gül Suyu
 tesadüf eseri tanıdığım ve bağımlısı olduğum bir doğal tonik kendisi. Kokusu çok yoğun değil çünkü doğal ürün. Aldığımız birçok gül suyuiçerisinde yapay esansları çok yükledikleri için yoğun bir kokuya sahip oluyorlar. Bu ürünün doğallığını ilk buradan anladım açıkçası. İlk kullandığımda bu kadarını beklemiyordum, beklentimin tam iki katı etkisini gördüm neredeyse. Bu markanın ürünleri helal ürün sertifikalı ve sağlığa uygunluk bakımından da içerik yönünden de çok temiz. İçerisindeki gül sayesinde ciltte nem dengesini de sağlıyor.

SPUMY DOĞAL GÜL SUYU TONİK

Ürün içeriğini okuduğunuzda çok az bir malzeme kullanılarak üretilmiş. Beni çeken bir yanı da bu oldu çünkü bir çok ürünün içeriğine baktığımızda o kadar çok katkı maddesi kullanılmış ki bunun cilt üzerindeki etkisini siz düşünün artık. Bu ürün zaten içilebilen bir ürün. İlk duyduğumda çok garipsemiştim ama hemen aklıma mutfakta kullanılan özellikle güllaç için Isparta’dan getirtilen gül suları geldi. Sonra kendi kendime işte aradığım ürün bu artık çevremdekilerin de ta Isparta’nın gülleri ile uğraşmasına gerek yok dedim.
Nasıl kullandığıma gelecek olursak ekstra bir uygulama yapmıyorum. Klasik bir şekilde ürünü makyajımı temizledikten sonra bir disk pamuk yardımı ile cildime uyguluyorum. Cildim deki yumuşaklık hissi beni çok mutlu ediyor.
Daha öncede maden suyu, limon, buz üçlüsü ile yapılan sıkılaştırıcı tonikten bahsetmiştim. Özellikle her gün kullandığımız ürünlerde paraben, petrol gibi cilde bir çok zararı olan ve hatta ileri kullanımda kansere bile yol açabilecek katkı maddeleri bulunan ürünlerden uzak durmamız gerekiyor. Gerek bu gül suyu gerekse üçlü sıkılaştırıcı tonik tamda bu noktada yardımımıza yetişiyor. Zaten düzenli kullanımda doğal ürünlerin etkisini daha çabuk görebiliyorsunuz.
Spumy markasının içilebilen doğal gül suyuna baktığımızda düzenli kullanıma kalmadan ilk kullanımda bile cildinizdeki ferahlığı, doğal nemi çok rahat fark edebilirsiniz.


İçeriğindeki maddelerin az ve öz olduğundan bahsetmiştim şimdi daha yakından inceleyecek olursak; Saf su, doğal gül suyu aroması, Potasyum Sorbat (gıda koruyucusu). Sadece 3 maddeden oluşuyor. Belki aklınıza gıda koruyucusu takılabilir. Ancak bu koruyucu sadece gülün yapısı gereği, çabuk bozulabilen bir yapıda olduğu ve bu doğal toniğimizin kullanım süresini birazcık daha uzatmak için. Yine de hiçbir şekilde sağlığa zararı bulunmuyor bu ürünün. Daha öncede söz etmiştim bu gül suyu zaten içilebilir yapıda ve helal ürün sertifikası bulunan bir markanın ürünü.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Limon ve Maden Suyu Buzlu Tonik Olarak Nasıl Kullanılır? Cilt Bakımı

Bebeğimsin Himalaya