Bebeğimsin Himalaya

Himalaya' nın  bir çok ürününe bayılarak kullanıyorum amma ve-lakin göz bebeğim olur kendileri. Ancak bulabilene aşk olsun. Sadece gratiste bulunan Himalaya markasının bir çok ürününü bulmak çok zor. Killi bir yapısı var bu ürünün. Uygulayıp kuruyana kadar bekliyorum. Kuruduğunda görüyorum ki siyah noktaları yüzeye çıkarmış. Düzenli kullanımda gerçekten etkisini çok güzel görebiliyorum. İlk kullanımda da yüzüm gerçekten yumuşacık oldu.

Keşke biraz daha kolay bulabilsek bu ürünü. Himalaya ürünleri içerisinde paraben de bulunduruyor. Organik olduğunu vaad ediyor. Beni cezbeden yanı da buydu aslında. 

Bir çok ürünün kokusu rahatsız edici olsa da bu üründe bu sorunda bulunmuyor. Benim için artı bir yanı da bu. Herkese denemesini öneriyorum tabii bulabilene. 

Sonuç olarak bebeğim himalaya neem özlü mask, benim favori maskem. Tek sorunum bulamıyorum çok fazla bulduğumda stok yapsam da yinede yetmiyor. Haftada 2 defa kullanıyorum, cildimde herhangi bir sorun oluşturmadı.

Bulun, stoklayın, alın, aldırın canlarım :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Limon ve Maden Suyu Buzlu Tonik Olarak Nasıl Kullanılır? Cilt Bakımı